ALERTA! Curentul EMO este o problema nationala!
54 comentarii. Tu ce zici? | 3,785 vizualizari | Trimite acest articol pe e-mail
Am urmarit aseara pe Antena 1 cateva minute dintr-un show care se pare ca e de succes in trustul Intact (scuze dar nu stiu numele prezentatorului) in care se dezbatea nevoie mare curentul EMO. Invitati cat curpinde studioul printre care si 2 copii, un baiat de vreo 16 ani si o fatuca cam dolofana. Ok, recunosc, grasa rau!
Povestea o stim cu totii. O fata de 12 ani a luat hotararea sa isi puna capat zilelor si s-a aruncat de la etajul 10. Nici nu vreau sa ma gandesc ce a simtit la impact. Brrrr.
Colac peste pupaza a mai lasat si un bilet prin care ii explica mamei ca nu mai vrea sa fie o povara pentru ea.
In acelasi timp, vecinii, colegii si toti cunoscutii fetei spuneau ca se imbraca ciudat, incepuse sa consume alcool, sa fumeze etc. Era EMO.
Revenind la emisiunea de pe A2, ma uit cum cei doi pustani o tin copacel pe a lor. Emo in sus, emo in jos. Cultul Emo, muzica Emo, vestimentatia Emo, frizuri Emo, comportament Emo. Imi aduc aminte de vremurile cand eram in liceu si zambesc. Aveam parul lung, purtam blugi 3 sferturi taiati pe toate partile iar pe fund scria KISS ME in timp ce partea din fata era ocupata de Metallica si Queen.
In mare aveam aceleasi “probleme” ca si ei. O iubeam pe Mihaela de la G (cred ca era G), aveam o frizura dubioasa pentru statura mea (faceam sport de performanta), ascultam muzica rock, ma imbracam ciudat si urmaream cu amaraciune concertele Queen pentru ca murise Freddie Mercury si mi-as fi dorit sa il fi vazut live, intr-un concert in Romania.
Problema acestor tineri nu sta in curente precum EMO. Parerea mea e ca acestor tineri le lipseste respectul fata de parinti si educatia, cei “7 ani” fiind acum presarati de nevoi de-a dreptul tampite. Un copil nu se mai joaca. Vrea telefon mobil la gradinita. Un copil nu mai coloreaza. Vrea Adobe Photoshop!! Un copil nu mai vrea in fata blocului ca ceilalti copii de varsta lui. Vrea cu Audi la mare.
Unde ajungem cu asta? Ajungem sa dam societatii una bucata copil super dotat obisnuit cu tehnologia si adaptat noilor “cerinte” insa apar si monstrii ca cei descrisi de Zoso in Despre elevi batuti de profesori, penultimul paragraf, “Cum e azi?”.
Copilul din ziua de azi nu are cu mult mai multa libertate decat libertatea pe care o aveam eu acum 20 de ani. Copilul din ziua de azi are o mare problema de responsabilitate, respect, modele de viata si gestionarea unui volum mare de informatii pe care noi, cand eram de varsta lor nu il aveam.
Parintii lor au cu mult mai multe probleme decat aveau ai mei cand eram eu mic. Parintii lor au cu mult mai putin timp pentru ei decat aveau parintii mei. Parintii lor incearca sa suplineasca lipsa fizica prin metode ce duc la ceea ce vorbeam aici, acum aproape un an de zile! Parintii lor poarta toata vina iar aceasta vina tind sa cred ca vine odata cu neadaptarea la capitalismul mult ravnit.
Faptul ca 10 copii EMO se cresteaza cu lama pe brat sa atraga atentia cat de nefericiti sunt nu ma impresioneaza prea tare. Sunt 10 copii cretini cu niste parinti si mai cretini. Faptul ca o copila se arunca de la etajul 10 crezand ca asa isi rezolva nu stiu ce problema, imi ridica un semn de intrebare la adresa parintilor insa se bate fierul prea mult pentru un rahat, timp in care:
• La Sibiu, Un adolescent violeaza o copila de 5 ani dupa care o transeaza si o arunca intr-un rau.
• In Arad un copil de 13 ani si-a injunghiat mortal prietenul de 16.
• Un copil de 11 ani ucide o fata de 3 ani pentru a vedea cum sta treaba cu moartea. In ziua de Paste!
• La Suceava o alta copila de 7 ani e violata si ucisa de un tanar iar la final aruncata intr-un parau.
• In Gorj un tanar de 17 ani violeaza, talhareste si ucide o femeie de 78 de ani.
• In Iasi dispare o adolescenta dupa ce ameninta ca se sinucide. Are 17 ani.
• La Arad o tanara de 22 de ani a incercat sa isi puna capat zilelor deoarece suferea din cauza ca tatal ei era plecat la munca in Anglia. E in coma acum, lux pe care studentul care s-a aruncat in cap de la etajul 5 in Regie, nu il mai are. A murit!
• La Focsani o fetita a fost gasita moarta la groapa de gunoi.
• Parintii se comporta de minune si in mediul rural. Am scris despre asta in cateva reprize pana mi s-a acrit.
In fine… cam asa s-a distrat tineretul la noi in Romania saptamana trecuta. Nu am enumerat toate party-urile pentru ca erau prea multe si nici muierile tinere ce s-au sinucis cu copilul in brate, ba aruncandu-se de la etaj, ba in rauri, lunile astea.
Ce rost are atat timp cat stim unde e problema??
Si ca sa revenim la ea, eu cred ca aveti dreptate! M-ati convins!!! Problema sta in acest curent EMO!! Fira’ti ai dracului cu frizurile vostre! Ati tampit poporul asta! Boilor! Criminalilor! Neintelesilor!
54 comentarii. Tu ce zici?



felicitari, super post.
auzi ma =)) u scri k ai vazut reportaj de la antena 1 si dai video de la pro tv =)) mda pai cum sa dai de la antena ca se supara protv care tea adus pe pile la conquiztador :)
oamenii au tendinta sa dramatizeze totul..
No entiendo rumano, por favor que alguien me explique en español. Este sitio está buenísimo y no lo entiendo :’(
Ayudenme please.
@nvm: multumesc
@razvan: antena nu are video embed. Nu e o problema neaparat, au timp.
@d.c.: sau sunt subiecte care vand :)
ai perfecta dreptate, sa se faca si la noi o scoala militara particulara si sa-i bage acolo, sa le vina mintea la cap :)
@Fafa: es un blog personal y no tengo ningun interes en traducirlo en espanol. El problema no es que no me gusta compartir mis ideas en otro idioma pero no tengo el tiempo necesario para hacer eso :). Lo siento.
Pacat ca s-a scos armata obligatorie. Mai era o sansa de-a scoate oameni din EMOnisti…
Toata Romania se invarte acum in jurul subiectului “Emo”. S-a ajuns chiar sa-mi spuna niste pustoaice de vreo 11 ani ca “ESTI EMO!”. Eu defapt doar purtam o bluza neagra, simpla, fara nimic pe ea.
Si ce, daca prefer negrul asta inseamna ca fac parte dintr-o cultura/secta/mai-stiu-eu-ce/etc de genu’?
se invarte pentru ca la noi inca se mai gaseste spiritul de turma… nu au ce stire de zenxatie sa scoata, baga o televiziune zsau un ziar si apoi toata lumea vb despre aia, cand la noi sunt mult mai multe probleme despre care ar trebui sa se vorbeasca..
Ia uite, ‘te-n freza, ca stii sa scrii si adanc, (nu numai “Plugareste-cu-video-fara-video”)!
Excelent articol!
Costine, cand mai ajungi la Abramburica, n-ar fi rau sa insisti si pe “a 6-a putere in stat” - Internetul. Mi s-ar parea potrivit ca niste luari de pozitie explicite, ca a ta, sa poata ajunge la o audienta cat mai mare, ca sa nu se mai gaseasca scuze tampite, cum ar fi “curentele” moderne, pentru incapacitatea unor parinti de a-si gestiona relatia cu un copiii.
Eu cred ca e foarte bine ca EMO isi pun capat zilelor, care sint fara rost pt. ei, oricum.
Se mai insanatoseste specia, iar unchiu-meu care are nevoie de un transplant de organe incepe sa aiba sperante.
Ca dur ba, cam dur.
Pana la urma, asa cum ai spus si tu, si noi aveam ciudateniile noastre.
Stii care-i diferenta insa? Pe vremea aia stiai ce se intampla la tine in bloc si… atat. Acum ca avem tv le stim si aflam (evident numai de alea rele) mai multe, nu mai conteaza locatia.
Iti cam dau dreptate… vroiam sa scriu si io ceva pe tema asta dar am vazut reactii peste tot si bine scrise, decat sa dau din degete aiurea…
Apropos, scoate chestia aia cu “anunta-ma pe e-mail” de pe “on by default”, de fiecare data cand am postat la tine mi-am nenorocit mailul…
sinuciderea aia nu are nici o legatura cu emo. stirea a fost impachetata asa, foarte superficial, ca babele alea care spun ” poate se droga, maica”.
cred ca li se acorda prea multa atentie acestor copii care vor sa fie diferiti, dar intre ei sunt uniformizati si penibili.
ai dreptate, problema e la parinti. ar trebui sa se vorbeasca mai mult despre problemele familiale si de cat de mult sunt afectati copii de ele. si, asa cum ai zis, conteaza si modelele de azi.
E de belea cu emoistii astia :)) daca se sinucid…macar scapam de niste idioti. Right ?
cea mai adevarata parte: “Parintii lor au cu mult mai multe probleme decat aveau ai mei cand eram eu mic. Parintii lor au cu mult mai putin timp pentru ei decat aveau parintii mei.”
aici insa gresesti, zic eu:
“Copilul din ziua de azi nu are cu mult mai multa libertate decat libertatea pe care o aveam eu acum 20 de ani.”
Eu cand aveam 6 ani (cat are fetita mea acuma) mergeam singur prin parc cu baietii de la bloc cate 4-5 ore vara si nu stiau ai mei nimic de mine, nici mobil n-aveam, veneam acasa cand ma razbea foamea murdar si obosit si cu genunchii juliti de la urcat prin copaci si de la jucat prinsea sau hotii si vardistii. Ea nu stie cum este sa te joci fara supravegherea unui parinte/educator, inca nu i s-a intamplat asa ceva.
Deh, poate am sa scriu si eu ceva pe tema asta.
Oricum, sa stii ca nu esti singur, si pe mine ma exaspereaza chestiile astea si mai ales sentimentul ca nu pot sa fac nimic pentru ca lucrurile sa fie mai bune. Dupa cum scria independe mai sus: “ar trebui sa se vorbeasca mai mult despre problemele familiale si de cat de mult” - problema este ca toti vorbim (intre noi, la tv sau la radio) si nu facem nimic, poate doar valuri, dar valurile se linistesc si lucrurile continua la fel ca inainte.
Emo este un fenomen. S-a dereglat lumea
Morti in direct , numai la protv (ok si antena si restul)
Inmormantari, copii ucisi, sinucisi
Brr, o tai repede de aici
Tine de educatie…
EMO este doar un pretext de a exprima revolta fata de societate.
@sorecarul: nici nu prea ai ce face. Sunt unii oameni care probabil ar trebui sa se gandeasca de 2 ori inainte sa faca un copil. Nu toti sunt facuti pentru a avea copii.
costin, eu cred ca ar trebui sa se gandeasca de cel putin 2 ori ;))
Ce fac 5 emo intr-o camera : ??? 4 stau in fiecare colt si se taie cu lama si al 5-lea sta in mijloc si plange ca nu are si el un colt ….
Pisamash pe tne si pe totzi cei Anti-Emo….Voi radetzi de noi k suntem diferitzi noi radem de voi k suntetzi la fel;)habar n-avetzi ce fel de oameni suntem;)
@Pishu: m4 bukur k ai tr3cut pe a1c1. Poop!
very funny;)btw
destul de dur tot ce ai zis.dar am si eu in clasa o fata care este emo.de vreo doi ani este o ciudata.toata ziua muzica rock,o frizura ciudata.la ea totul este ciudat.inca nu s-a sinucis dar nu mai are mult.doar cand te gandesti la cultul asta iti da fiori.e ca o epidemie.majoritatea vor sa fie in ziua de azi emo.poate ca o parte din vina o au si parinti,dar nu atat de mare incat sa ajungi sa te sinucizi.numai bine celor care nu sunt emo!
@pissy:si celor emo ? -_-’..un sfat..marsh;)
Ati vazut cum se bateau manelistii cu EMOistii la OTV? :))
Frate … avem absolut tot dreptul sa nu acceptam inaptii ptr lumea in care noi ( majoritatea ) facem … mai greu sau mai usor fata … noi putem trece peste probleme … voi se pare ca nu :|. In cazul vostru unica si cea mai … ” eficienta ” rezolvare a problemelor e … sa te tai … sa te sinucizi sa fi EMO . Intrebativa drq parintii prin cate au trecut sa va poata creste … si nu s-au taiat :| Multi n-aveti de ce sa plangeti … drept urmare sunteti ” sad ” … intrati pe mess puneti la status ” dnd ma sinucid ” … si va taiati :| O sa ajungewti sa faceti o arta din taiatul venelor…. :| probabil … o sa fie o sculptura … cu relief inalt… pe un material nu tocmai obijnuit ” sculptura in vene ” :)
BTW probabil aparitia curentului a avut intentia sa impresioneze ( singurii care sunt impresionati sunteti voi intre voi ) … pe noi ceilalti ne dezgusta … :)
Daca pana acum aveam cv cu manelistii… acum adaug si emoizii ;)) pe lista neagra :| …
Uitati-va drq la ce-ati ajuns si apoi sa radeti de noi ca suntem toti la fel :|
emo… ratat … cam acelasi lucru :|
poate sunt dur
TOTUSI: nu este o forma de ’selectie naturala’, daca am voie sa folosesc exprimarea asta pentru oameni?
adica: nu scapam in felul asta doar de inadaptatii cronici? ma gandesc ca daca cineva nu are “stofa” pentru a fi un ciudat si un ratat toata viata lui, va trece la un moment dat si peste tampenia EMO si isi va vedea de treaba.
Ceilalti sa-si taie venele. Drum bun. Daca asta-i tot ce sunteti in stare, muriti drq. Iar daca va inchipuiti ca ne impresioneaza, va inselati amarnic.
:))))…bey fratilor nu vedeti ce penibile sunt commentariile voastre si de prost gust…voi nu intelegeti o chestie?aceea ca exista 2 tipuri de em…fake si tru emo…..aia fake dupa cum stiti si voi sunt asa ca e la moda iar cei tru sunt asa dinainte sa afle de curentul asta…asa ca scutitima cu commentariile voastre ca ma lasa rece…am 17 si implinesc 18 deci ar fi trebuit sa nu mai fiu emo…ptr ca se zc ca doar pers de 12-17 ani sunt emo..si asc de 1 an…si spre interesul vostru nu provin dintro familie bogata nam tel de nuh cate milioane…asa ca nu mai judecati persoanele cum va vine voua..trezitiva fratilor…ca commentati dean pulea fra sa stiti….si daca e sa ne gandim aja…toata lumea are probleme..foarte multe..insa noi suntem cei care avem nevoie de mare ajutor din partea voastra…insa vad ca jtiti numai sa descriminati…..ptr ca fratilor daca si p un prieten deal vostru nu il puteti ajuta la nevoie ce sa mai spun de un strain..ma refer la majoritatea ..ptr ca nu jtiti decat sa discriminati si atat…deci plicu mic people….
mda “emo…….si ce?”… nu neg ce ai spus doar ca ajuta-l tu pe unu care plange ca i-a cazut insigna … . Probabil ca in functie de cat de grea este isi si taie venele sau nu ;)) … sa fim serios … se exagereaza din ambele parti…. dar tind sa cred ca cei “true ” despre care vorbesti or fi existat ei si inainte dar acum sunt incurajati sa ramana asa … sa-si planga de mila…
si nu suport oamenii care fac asta
indiferent ce probleme ai mergi mai departe… asa cum ti-a fost dat sa traiesti ptr a nimeni nu e obligat sa te ajute :) descurca-te singur
imi ajut pirietenii … dar ei nu plang cand li s-au termincat tigarile blestemand viata ca este nedreapta
Participati la EMO Night?:) Cica se organizeaza in B52 miercuri
eo nuh nik de asa cva….nus din orasul tau cred..in fn nu..nu incurajez pe nimeni..insa maj fac asta dupa cum ai spus tu…ca e la moda…insa sunt multe pers care nus asa..sunta devarati emo..care sunt marginalizati ptr ca lumea ii considera fake…eo nu ma laud ca sunt tru insa niki fake..si intrun fel mie si scarba sa mi se zica pe strada cas ciudata chiar daca nu ma imbrac uneori cum se imbraca asa zisii fake..si sincer eo nu plang pentru ca anm tigari sau ptr ca mia cazut insigna sau ptr alte lucruri mai prostesti..plang de probleme mult mai grave..de care mam sat sa tot dau de ele…si nah..merg mai departe fra sa am tendinta de sinucidere..si ink cva nu judecati stilul ptr actiunile unor pers…asta e la alegerea ta sa te sinucizi sau nu…te sinucizi nu din cauza acestui still…si chiar imi pare rau de fetita aia…ptr ca pun pariu ca nu sa sinucis din cauza muzikii pe care o asculta ci din cauza altor probleme cu care se infurnta maj copiilor atunci cand dau de adolescenta..ptr ca daca ne gandim bn avea numai 12 ani era naiva.. a fcut trecerea din pers copilariei in cea a adolescentei si ca la orice adolescent apar semnele de intrebare….insa cn a vb cu ea?cn a discutat cu ea?poate ca daca asa zisii specialisti si parintii si prietenii..in specila parintii ar fi vb cu ea si ar fi inteleso..pun pariu ca nu sar fi sinucis…eo de 1 an de ex asc emo..si sunt dupa cum am mai sp inainte sa apara stilul asta si nu mam sinucis..inca o chestie as vrea sa mai precizez:emo nu tine cont numai de asa zisa muzik..ci si de psihicul omului…peace
bah astia EMO puteti sa ma injurati si sa ziceti ce vreti adevarul e ca asta e UN CURENT DE COPII TAMPITI.La psiholog bah cu voi!!!ce stiti bah voi niste astia de 12 ani sau cata mai mult ce inseamna depresie???hai sa zicem cativa dar nu atatia.Am si eu in clasa 2 fete EMO si mi se face rau cand vad cat sunt de proaste…Treziti-va bah ca nu doare pe nimeni nici in 14 ca va sinucideti voi!Sunteti penibili!Ganditi-va macar la parintii vostri ca sunt sg care sufera.
pe langa faptul ca acesti ‘copii’ emo se cred marginalizati dar de fapt ei se marginalizeaza, mi se pare foarte grav ca prin inductie rezulta ca sunt fara Dumnezeu.um om cu frica lui D-zeu nu poate fi atat de nerecunoscator pt viata lui,avand in vedere ca sunt milione de pesoane in suferinta neinchipuita pe lumea asta,dar care poate merg la biserica si zic o rugaciune,incearca sa depaseasca necazurile…iar acesti pusti de ‘12′ ani vor sa iasa in evidenta cu freze si figuri in cap,unii fiind consumatori de alcool,droguri,tigari etc, in loc sa iasa cu ceva bun in evidenta,rezultate scolare etcsa faca ceva mai bun pt societatea aceasta care se presupune ca-i marginalizeaza.mesajul meu ar fi sa se gandeasca la parintii lor daca de viata lor nu le pasa si sa se indrepte spre ajutor de la divinitate,psihiatru ce vreti voi….si eu as putea sa plang tot timpul sau sa ma sinucid si sa nu mai am sesiune etc…get real,e pacat mare c faceti voi,va faceti rau cu mana voastra si nu numai voua…frezele imi plac,apropo
bey zuza…vreau sa te intreb cva?u stii cei aia depresie?si dupa cum am zis mai sus am 17 implinesc 18…numi iau doar apararea mea prin acest comentariu ci si al altor persoane care intradevar stiu cei aia depresie..tristete….si sunt putini care intradevar sunt emo..nu tin cu nimeni decat cu mine insa intr=o astfel de situatie iau partea atat a mea cat si adevaratilor emo…si credema cand o sa intalnesti adevarati emo iti schimbi atat uh cat si altii parerea…acum puteti commenta ca e dreptul vostru..insa nu mai comentati prost daca nu cunoasteti…
Sa nu criticam curentul Emo. El a aparut de mult si inseamna cu totul altceva fata de ceea ce fac copii astia dusi cu capul
@emo… si ce?
Amice cam din ce punct de vedere dai tu lectii de depresie si/sau tristete la 17 ani? Cam care ar fi motivele majore pentru care ai putea fi trist?
- nu au parintii bani de ultimul tip de scooter?
- nu au parintii bani sa o arzi la nu stiu ce concert rock prin Timisoara?
- nu au parintii bani sa iti dea o masina daca iei BAC-ul?
- nu ai ultimul model de role?
- cea mai buna fata din liceu nu se uita la tine si iti incerci norocul cu o rockerita care are doar 2 tricouri, unul cu metalica si altul cu sepultura?
Depresie? Tristete? Jesus! As spune ca nu v-au batut parintii la timp si aveti modele care va deranjeaza la masarda daca un pustan de 17 ajunge sa se bata cu pumnul in piept ca oamenii din jur nu simt DEPRESIA cum o simte el…
PS. acum chiar ca m-am enervat :)
mah despre ce zic eo si despre ce zceti voi…asai costin..unii asas…aias de bani gata…care nu jtiu sa pretuiasca ceea ce au insa vor mai mult..insa eo vb despre alte cazuri..de ex pe parinti ii doare in cot de mine…am avut traume pe plan emotional de mica…toti siau batut joc de mine…si pana la urma mam lasat batuta insa inainte sa apara curentul asta in care toti copchiide bani gata is emo..insa nui adevarat…aias nijte copii de bani gata…asa ca mai bn daca ziceti cva specificati..pentru ca nu toti is ca aia de bani gata care sau invatat ca totul sa fie al lor…sincer mie si jena sa ma gandesc ca multi copchii de 12 ani..fitzosi fac acest curent de rusine….
:)) emo, baaaa… ce probleme avetzi voi? ce avetzi voi nu sunt probleme, sunt ceva rotite lipsa. aia de prin africa care sunt muritori de foame…. aia au probleme, ei ar trebui sa fie in depresie ei ar trebui sa se sinucida, dar fac tot posibilul sa supravietuiasca…. ;)) mergetzi la doctor!!!!
mergeti bah fratilor voi la doctor ca vb fara sa cunoasteti…ca si aia din africa si ca altii cu probleme si noi suntem oameni daca nu stiati spre informatia voastra..care avem destule probleme…mai bine ai analiza ca lumea commentulo meu si ai vedea marea diferenta bodix intre ceea ce zici uh si ceea ce zic eo…peace!!!!
mie una mi se pare ca nu trebuie sai judecam pe cei care sunt in curentul emo! nu ptr ca sunt si eu emo si le tin parte ci ptr ca imi pasa de ei si asi vrea sa fie totul ok! toata lumea face un caz dramatic de pe urma fetei care sa sinucis! asunt atatia tineri care se sinucid si foarte multi care nu fac parte din curentul acesta! sunt o miltime de motive ptr care sa te sinucizi nu neaparat trebuie sa faci parte dintrun anumit curent! deci nui mai judecati pe ei si incercati sa vedeti si ce se intampla in alte parti! eu de exemplu sunt un emo vesel si imi place sai ajut pe altii! poate ar fi bine ca cei de la tv sa nu mai faca atat caz de necaz! eu sunt batuta de parinti mei de cand ma stiu si ptr asta nu mam sinucis dar mam gandit ca am pe cineva alaturi si ca totul va fi bine chiar daca parinti mei nu mau dorit si chiar daca ma bat!
Dragi prieteni,
in legatura cu acest fenomen vreau sa imi exprim si eu parerea.
unii oameni,copii,dolescenti,de multe isi cauta refugiul in ceva anume daca nu sunt intelesi,apreciati de cei de langa ei,ba si mai mult daca cei pe care ei ii considera prieteni ii dezamagesc,fustrarea e si mai mare.acest cuvant EMO pentru ei nu au nici o valoare.dar se prind de acest lucru stiind si afland de la altii ca e singura solutie de a rezolva pb cand sunt intr-un impas,as avea o intrebare:
DE CE NU APELEAZA LA ACEST FENOMEN CAND IN VIATA LOR INTERVINE O MARE BUCURIE?
Ei nu sunt decat niste copii care nu au o leg puternica cu familia,institutia(scoala,,,)societatea sin atunci acesta este refugiul lor
ca au auzit si ei de la niste prieteni,si ca acum ii copie in totalitate.sfatul meu este sa caute ajutorul im familia lor la prietenii lor si mai mult de atat la DUMNEZEU la care ti-a dat viata prin familia ta,pt ca tu ca fiinta nu ai nici un drept la viata ta DUMNEZEU TI-A DAT-O SA TE BUCURI DE EA SI ACEST LUCRU ESTE O BINECUVANTARE.
Dumnezeu a pus suflare de viata in noi,si tot Dumnezeu isi ia acest drept cand el hotaraste momentul nu cand vrem noi.
Dragi prieteni care faceti parte din acest CURENT EMO CARE de fapt nu are nici o insemnatae pt voi cautati sa va bucurati de tot ce este in jurul vostru,si atunci cand cadeti intr=o depresie si credeti ca nu exista o scapare SRTIGATI LA DUMNEZEU SA VA AJUTE, PT CA VOI FARA SA VA DATI SEAMA VA INCHINATI LA CEL CE SE NUMESTE DIAVOL SI NU VA DATI SEAMA IN CE PERICPL SUNTETI, IN SPATELE ACESTUI LUCRU (EMO)SE AFLA DE FAPT O PUTERE A INTUNERICULUI UN DUH CARE VA POARTA SPRE NENOROCIREA VOASTRA.
DACA DORITI SA VB SI CREDETI CA AVETI NEVOIE DE UN PRIETEN CARE SA VB
LUATI LEG PRIM MAIL CU MINE.ovidonceag@yahoo.com
DOMNUL SA VA AJUTTE SA TRECETI PESTE ORICE MOMENT GREU,OVIDIU
mah voi santeti prosti…sau nici nu stici cum ii sa fi emo da tati sariti cu gura:-@….incercati sa ganditi si voi inainte de a zice ceva….:P…mno..te imbraci in negru si esti emo nuu=))…din propriile mele cunostinte emo se imbraca colorat nu in negru..:p….si iara daca bei,fumezi esti emo=))….mno..nici de asta nam stiut..:P a fi ceva noi nuuu???=))=)) dik mah..oameni prosti…ca sunteti mai prosti decat “EMO”….mereti si sa spanzurati..nu va aruncati de la 10 ca emo:))…..
Mha …un copil la 12 ani numa emo nu poate fi :) ji in plus dak vezi o persoana cu paru’ care’i acopera ochii 8-| etc :-@ se imbraca in negru cik ie emo :-j emo pe draq de unde sti k nu’i place STILU’ emo mey? :) ji in plus nu’i tot judecati cn draq va credeti..:-j lasatzi mha sa se omoare in pace dak el asa crede ki mai bn k are cn sa’l judece la urma urme’i :-j nu ie problema mea sau a ta k ala se omoara lasa’l frate faca ce a vrea k ie o tzara libera nu tre sai dai socoteala nimanui k tu iti tai venele … :) scz-ma :-j mha e pur si simplu insuportabil..:) nu intelegti da punetzi’va fratilor in locu lor si vedetzi cum ie..nu k nu ie bine ah :-j si ce dak au freza asa sau se imbraca asa..sau au nush cate zorzoane la gat pe mana si se machiaza asa..ce dak :-j uitate la tine nu la cel de langa tine fiecare cu ale lui pt k dak are freza machiaj etc in stil emo nu inseamna neaparat k ie emo :) se imbraca asa si pare PARE! da nu ie :) in mare sunt sigura 100% k sunt putini emoisti :-j majoritatea adopta stilu’ ;) asha k..nu ie o problema nationala ..nationala pa draq :-j
Nashpa, ridici o problema, apoi te enervezi si incepi sa injuri. La prima vedere pari a avea probleme cu gandirea. Am sa mai urmaresc … te tzin la curent.
15th, 2008 at 3:00 pm
[…] pentru ca tot sunt emo la moda pe bloguri si tv acum, mi-a sarit in ochi Pearls Before Swine de […]
16th, 2008 at 3:57 pm
[…] eCostin o zice bine… si noi eram altfel, asta nu inseamna nici ca ne-am sinucis, si nici ca am ucis pe cineva. […]
17th, 2008 at 10:15 am
[…] trezit ca uite domne s-a sinucis, Alin si el zice de “Copilu tau EMOrt”. E-costin chiar s-a uitat la o emisiune pe Antena 2. Pun pariu ca au mai fost si altii care au raspuns chemarii de blogger. […]
17th, 2008 at 12:09 pm
[…] sa nu ascult rock, sau stiu eu ce.Asa…revenind la chestia cu EmoTarzi.Adineauri citeam un articol(http://www.ecostin.com/alerta-curentul-emo-este-o-problema-nationala.html), despre ei.Chiar devine o problema nationala.Dupa cum spune si eCostin, e si vina […]
20th, 2008 at 12:00 am
[…] a inceput un subiect interesant, si anume despre noul curent numit EMO. Daca cunoasteti subiectul dati-va si voi cu parerea, daca aveti una. O sa scriu si eu in curand […]
25th, 2008 at 9:15 am
[…] acelasi lucru ca si cum un EMOtionat s-ar arunca de la 10. Atrage priviri si inca alte cateva procente in plus de […]